יישור שיניים שקוף – Invisalign

יישור שיניים שקוף בשיטת Invisalign הוא פתרון מהפכני וחדשני ליישור שיניים ללא גשר, באמצעות קשתיות דקות, קלות ושקופות. כך מבוגרים ומתבגרים שרוצים חיוך ישר וסימטרי, יכולים ליישר את השיניים בלי שאף אחד ישים לב. 

אם אתם סובלים משיניים עקומות, בולטות, מסובבות, צפופות מידי או מרווחות מידי – במרפאת השיניים של ד"ר פורת בכפר סבא, יש לנו מגוון פתרונות חדשניים עבורכם.

ד"ר ספי פורת מבצע יישורי שיניים בשיטת אינווזליין לצד טיפולים נוספים במידת הצורך, לשיפור האסתטיקה של מראה החיוך.

ד"ר פורת הוסמך בשיטת אינווזליין בארה"ב, משתלם באופן קבוע בטכניקות טיפול מתקדמות ובעל נסיון של מעל 30 שנה ברפואת שיניים בדגש על יישור שיניים למבוגרים וטיפולי שיניים אסתטיים.

כל התמונות מחיוכים של מתרפאים שטופלו על ידינו

    לפרטים נוספים וקביעת פגישת התייעצות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הוסף אותי לרשימת הדיוור לקבלת מבצעים, הנחות, חידושים ועוד דברים בריאים וטובים!

    יתרונות יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין

    • כמעט בלתי נראה – ללא גשר נראה לעין, ללא חוטים, מתכות וקוביות ברזל על השיניים.
    • מותאם אישית – לכל מטופל מבוצעת התאמה אישית ממוחשבת לכל שן ושן, מה שהופך את הטיפול לאפקטיבי ולעיתים קצר יותר מיישור שיניים מסורתי בעזרת "גשר".
    • נשלף – ניתן להסרה בעת אכילה ושתיה
    • היגייני – אפשר לצחצח ולנקות את השיניים בקלות
    • נוח – אין "קוביות" ברזל על השיניים המגרות ופוצעות את רקמות הפה
    • דורש פחות ביקורים במרפאה לצורך התאמות במהלך התהליך
    • משפר עמדת שיניים בולטות, עקומות ומסובבות, סגירת רווח בין השיניים, ליקויי מנשך, ריווח שיניים צפופות העולות זו על זו.

    איך עובדת שיטת Invisalign? 

    על ידי שימוש בטכנולוגיית הדמיה תלת מימדית לתכנון תזוזת השיניים, מיוצרת סדרה של קשתיות שקופות המותאמות אישית לכל מתרפא, והן מזיזות בהדרגה את השיניים. מרכיבים כל קשתית במשך שבועיים, עוברים לבאה בתור, עד שכל השיניים הגיעו למקומן המתוכנן.

    שלבי הטיפול

    1. פגישת התייעצות ראשונית עם ד"ר פורת.

    2. תוכנית טיפול מותאמת אישית: ד"ר פורת יכין תכנית טיפול ויעביר אותה יחד עם צילומי רנטגן ומידות השיניים למרכזי חברת Invisalign  בחו"ל.

    3. הכנת הקשתיות: בעזרת שימוש בטכנולוגיית הדמיה תלת מימדית לתכנון תזוזת השיניים, תוכן עבורך סדרת קשתיות (Aligners) מדוייקות ומותאמות ליישור שיניך.

    4. שימוש יומיומי: עם קבלת הקשתיות, תרכיב אותן על שיניך למשך רוב שעות היממה (כולל בשינה). הקשתיות יזיזו בהדרגה את השיניים לכיוון מיקומן הרצוי. מידי שבוע תחליף את הקשתית לקשתית הבאה בטיפול עד לסיום הטיפול.

    5. ביקורות תקופתיות: מידי מספר שבועות יש להגיע לביקורת במרפאה. ד"ר פורת יוודא שהטיפול מתקדם כיאות וימסור לך את הקשתיות הבאות.

    צפו בשינוי בעזרת הזזת החצים

    ד ד
    כל התמונות מחיוכים של מתרפאים שטופלו על ידינו

    כמה עולה טיפול יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין?

    נכון לשנת 2024, ממוצע מחיר טיפול יישור שיניים שקוף בשיטת אינווזליין נע בדרך כלל בין 12,000 ש"ח ל 28,000 ש"ח כשמקרים קלים של יישור צפיפות קלה, במשך מספר חודשים יכולים להיות נמוכים יותר, ומקרים מורכבים היכולים לקחת מספר שנים, יעלו יותר.

    כמו באופציות יישור שיניים אחרות, המחיר תלוי במורכבות הטיפול ואורכו. לא היינו רוצים שההשקעה הכספית תמנע ממך להשיג את החיוך אותו תמיד שאפת שיהיה לך. במהלך הפגישה הראשונית, הרופא יקבע מה מורכבות הטיפול במקרה שלך, משך הזמן המשוער שלו, ועלותו.

    כמה זמן אורך היישור?

    זמן טיפול יישור שיניים אינווזליין נע בין מס' חודשים ועד לשנתיים. משך הטיפול משתנה בהתאם למורכבות המקרה והוא עשוי להיות קצר יותר מאשר יישור שיניים בעזרת גשר רגיל.

    בעוד שבגשר רגיל, מופעל כוח זהה על כל השיניים ללא אבחנה בין שן לשן, הגשר השקוף מתוכנן באופן ממוחשב ומאפשר הזזת כל שן או קבוצת שיניים בנפרד עפ"י הצורך. יתרון זה מאפשר טיפול ממוקד ומהיר יותר.

    בהגיעך לפגישת ההתייעצות, יוכל ד"ר פורת להעריך את משך הטיפול הצפוי לך.

    האם זה כואב?

    ככלל יישור שיניים הוא טיפול ללא כאב ולא נדרשת הרדמה בטיפולים.

    בטיפול יישור שיניים שקוף בשיטת invisalign , בניגוד לאופציות יישור שיניים אחרות בעלות קצוות חדים, הקשתיות הפלסטיות חלקות ונעימות למגע.

    מכיוון שהקשתיות מזיזות את השיניים בהדרגה במשך שבועיים, כל לחץ שמורגש הוא קל ונעלם לאחר מספר ימים. זאת בניגוד לשיטת ה"גשר בשיניים" או "קוביות" המודבקות על השיניים, בה מופעל לחץ חזק וכואב לאחר כל פגישה חודשית.

    יחד עם זאת, כמו בכל טיפול, גם בטיפולים אורתודנטים, ישנם מטופלים שחשים חוסר נוחות בתחילת הטיפול . אצל רובם המוחלט של המטופלים, לא מדובר באי נוחות שמפריעה בשיגרת החיים או בהמשך התהליך.

    כמה שעות ביום צריך לשים את הקשתיות?

    לתוצאות מיטביות יש להרכיב את הקשתיות 20-22 שעות ביממה, כלומר בכל שעות היום והלילה, למעט בזמן אכילה וצחצוח שיניים. היתרון של גשר שקוף על פני גשר מודבק, הוא שניתן "לנוח" מהגשר מס' שעות ביום.

    האם יישור שקוף ישפיע על הדיבור שלי?

    בעוד שחלק מהמטופלים עלולים לחוות שינויים זמניים בדפוסי הדיבור במהלך תקופת ההסתגלות הראשונית, רוב המטופלים מסתגלים במהירות ל Invisalign ומגלים שכל בעיות הדיבור נפתרות תוך מספר ימים.

    האם קיימת מגבלת אכילה ושתיה בתקופת הטיפול?

    לא. הקשתיות נשלפות, כך שניתן ליהנות מאכילה ושתייה של המאכלים החביבים עליכם ללא הגבלה. את הגשר השקוף ניתן להסיר בקלות לפני כל ארוחה, ולאחר שטיפה קצרה במי ברז להחזירו למקום.

    האם שיטת אינויזליין אושרה על ידי משרד הבריאות? השיטה מאושרת על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי והפכה לנפוצה בעולם. יש כבר מעל 17  מיליון מטופלים בשיטה זו בעולם.

    האם רופא השיניים צריך הסמכה מיוחדת כדי לטפל באינווזליין והאם הוא צריך להיות אורתודנט?

    ד"ר פורת מוסמך לטיפול בשיטת אינויזליין ועבר תוכנית הסמכה מיוחדת בארצות הברית כדי לטפל בשיטה זו. ד"ר פורת הוא רופא שיניים כללי בעל עניין מיוחד באסתטיקה של החיוך וביישור שיניים למבוגרים. אין צורך להיות אורתודנט כדי לטפל בשיטה זו. ד"ר פורת הוא מהרופאים הראשונים בארץ שמטפלים בשיטה זו, עם ניסיון של מאות טיפולים מוצלחים.

    גשר שקוף בהשוואה לגשר רגיל או יישור שיניים פנימי: מה עדיף?

    ניתן כמובן ליישר את השיניים בעזרת "גשר" סמכים קלאסי, בעזרת קוביות המודבקות באופן קבוע לשיניים. ניתן לבחור בסמכים ממתכת או בסמכי חרסינה שקופים לאסתטיקה טובה יותר.

    שיטה נוספת היא יישור שיניים לינגואלי, יישור שיניים פנימי – בשיטה זו מודבקים הסמכים על צידן האחורי של השיניים כך שאינם נראים מבחוץ.  זוהי שיטה אפקטיבית שמביאה לתוצאות טובות, אולם היא יקרה יותר מיישור שקוף, ובנוסף – לא לכל המטופלים נוח להתרגל לברזלים המוצמדים לאחורי השן.

    השוואה בין שיטות יישור השיניים השונות למבוגרים

    נראות נוחות יעילות תחזוקה משך הטיפול טווח מחירים
    אינוויזליין כמעט בלתי נראה גבוהה גבוהה במקרים קלים-בינוניים נוחה, ניתן להסרה וניקוי בקלות מספר חודשים – שנתיים ₪12,000 - ₪28,000
    יישור שיניים לינגואלי (פנימי) נסתר במרבית השיניים. גלוי בשיניים הטוחנות חוסר נוחות בעיקר עד שמתרגלים, עלול להציק בלשון גבוהה בטווח רחב יותר של מצבים לא ניתן להסרה. דורש ניקוי בעזרת מברשת ייחודית שנה וחצי – 3 שנים ₪20,000 - ₪30,000
    גשר לשיניים בולט עלול לפצוע ולהציק בלשון ובשפתיים גבוהה בטווח רחב יותר של מצבים לא ניתן להסרה. דורש ניקוי בעזרת מברשת ייחודית שנה וחצי – 3 שנים ₪10,000 - ₪20,000

    רוצים לדעת אם טיפול אינווזליין מתאים לכם? למרפאת ד"ר פורת בכפר סבא נסיון רב הצלחות ביישור שיניים ושיפור מראה החיוך. פנו אלינו לפרטים נוספים וקביעת ייעוץ ליישור שיניים שקוף